تلویزیون هوشمند جدید تی سی ال TCL با فناوری 2022

0
675

تلویزیون هوشمند جدید تی سی ال TCL با فناوری 2022

تلویزیون هوشمند TCL

شرکت تی سی ال tcl از فناوری جدید خود در تلویزیون های 4K خود رونمایی کرد 2022

تلویزیون تی سی ال TCL CF6 با کیفیت 4K، با طراحی بدون حاشیه و پشتیبانی از دالبی‌ویژن و الکسا معرفی شد.

تلویزیون تی سی ال مدل CF6

تی سی ال از تلویزیون هوشمند CF6 با وضوح کیفیت 4K برای کشور های آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا رونمایی کرد. این محصول از فناوری‌ +HDR10 و دالبی‌ویژن(Dolby Vision) پشتیبانی می‌کند. این مدل‌ تلویزیون از سایز های ۵۰ و ۵۵ اینچی دردسترس خریداران خواهد بود.

 

وضوح تصویر و صدا ، فناوری جدید در این تلویزیون

تلویزیون‌ جدید TCL CF6 4K Fire معرفی شد. این دستگاه از تکنولوژی QLED پشتیبانی می‌شود و از فناوری HDR Pro بهره می‌برد تا تصاویری واضح تری ارائه دهد، این محصول همچنین با HDR10، HDR10+، HDR HLG و دالبی‌ویژن سازگار است. تلویزیون Fire TV یک‌ پارچه‌ شده، این تلویزیون به‌ شما اجازه می‌دهد محتوا را از برنامه‌های محبوبی مثل یوتیوب، نتفلیکس و پرایم ویدئو پخش کنید. علاوه‌ براین می‌توانید با استفاده از ابزارهای محبوبی مثل مثل AirPlay اپل، تصویر گوشی خود را به این دستگاه ارسال کنید و نهایت لذت را از این تلویزیون ببرید.

FC6 4K

فناوری دستیار صوتی و فراتر از آن …

علاوه بر این امکانات، تلویزیون تی سی ال به شما امکانات زیادتری می دهد، این تلویزیون از قابلیت هوشمند دستیار صوتی الکسا (Alexa) بهره می‌برد که میتوانید با صدای خود بدون نیاز به کلیک کردن به کنترل، دستورات خود را به این تلویزیون بدهید. به عنوان مثال میتوانید با این قابلیت تنظیمات نور صفحه، کم و زیاد کردن صدای تلویزیون، دسترسی به گوگل و سایر برنامه ها را بدون نیاز به کنترل، انجام دهید.

works with alexa

تلویزیونی با امکانات کامل برای گیمر ها!

این تلویزیون دارای بلندگوهایی است که از دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کند، هرچند که جزئیات بیشتری از این تلویزیون مشخص نشده است! از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به ALLM (به معنای واقعی کمترین تأخیر به صورت خودکار شناسایی شده و سیگنال ارسال می‌شود) که برای گیمر ها این یک ویژگی خارق‌العاده و درگاه HDMI 2.1 اشاره کرد. این محصول همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

Gaming TV

لذت تماشای فیلم بدون حاشیه تصویر

تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل CF6 از طراحی بدون‌حاشیه بهره می‌برد و ضخامت آن با درنظر گرفتن جفت پایه‌ها، ۲۶٫۸ سانتی‌متر است؛ مدل ۵۰ اینچی این محصول قیمت حدود ۴۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد و مدل ۵۵ اینچی آن نیز با قیمتی حدود ۴۵۰ دلار دردسترس مشتریان قرار گرفته است. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست که آیا این مدل تلویزیون TCL CF6 4K Fire در بازارهای دیگری مثل آمریکای شمالی عرضه خواهد شد یا خیر!

 

 

 

 

میتونید این قسمت های سایتمون رو نیز مشاهده کنید :

انواع تلویزیون‌ های دوو

انواع مدل های تلویزیون اسنوا

تلویزیون های تی سی ال

تلویزیون های ایکس ویژن

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.