افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور درگذشت

0
744
افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور درگذشت
افشین یداللهی درگذشت

افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور درگذشت!!!

افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور درگذشت
افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور درگذشت

 

این سال 95 کی میخواهد تمام شود!!! 5 روز مانده تا پایان امسال که امروز صبح سه بامداد به اورژانس کشور اعلام یک تصادف وحشتناک در خروجی هشتگرد به اتوبان کرج تهران میشود! عوامل اورژانس کرج در اسرع وقت به مکان اعزام میشوند و با صحنه تصادف یک ماشین کیا سراتو با یک کامیون مواجه میشوند. در این تصادف در ماشین سراتو سه نفر دو اقا و یک خانم حضور داشتند که متاسفانه هر سه آسیب دیده بودند و زخمی شده بودند. ولی اقای افشین یداللهی به دلیل شدت جراحت فوت میکنند.!!

گزارش تحلیلی و خبری ضامن نیوز از جزئیات حادثه:زئیات سانحه رانندگی برای افشین یداللهی و درگذشت وی
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: حدود ساعت 3 بامداد امروز ، یک دستگاه سواری کیا از فرعی هشتگرد وارد آزادراه کرج – قزوین شد و در خط دوم جاده به یکباره متوقف شد و در این لحظه یک دستگاه تریلی اویکو از عقب با سواری کیا برخورد کرد.

در پی برخورد تریلی با سواری کیا که دارای سه سرنشین(دو آقا و یک خانم) بود، متاسفانه افشین یداللهی ترانه سرای کشورمان فوت کرد و همسر و برادر همسرش هم آسیب دیدند.

کارشناسان پلیس، با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را توقف ناگهانی در لاین دوم از سوی راننده سواری کیا اعلام کردند.

شاعر ترانه های احسان خواجه امیری
شاعر ترانه های احسان خواجه امیری

افشین یداللهی روانپزشک، شاعر، ترانه سراصبح امروز در مسیر هشتگرد به سمت تهران به همراه همسر و برادر زن خویش دچار حادثه رانندگی شد و جان باخت.
روز گذشته این ترانه سرا پیام تسلیتی برای درگذشت علی معلم تهیه کننده سینما،و منتقد در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که درادامه مشاهده می کنید.
هر سال.یک بار.از لحظه‌ی مرگم.بی‌تفاوت گذشته‌ام.بی‌آنکه.بفهمم یک روز.در چنین لحظه‌ای.خواهم مُرد. بعضی مرگ‌ها غیرمنتظره است.
با اینکه مرگ، غیرمنتظره نیست. هنوز چند روز به پایان سال ۱۳۹۵ مانده.این سال پر مسافر، کبیسه هم هست.. یاد جناب علی معلم عزیز هم گرامی.افشین یداللهی, ترانه سرا ، روانپزشک, درگذشت افشین یداللهی ,دانلود فیلم تصادف افشین یداللهی ,دانلود کلیپ افشین یداللهی شاعر و ترانه سرا ,افشین یداللهی درگذشت ,افشین یداللهی شاعر ترانه های احسان خواجه امیری,دانلود کلیپ تصادف وحشتناک افشین یدالهی

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.