نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

1
11957
جایگاه شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

جایگاه شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

شرکت های زیادی در این زمینه یعنی نتورک مارکتینگ در ایران فعالیت میکنند که از جمله آن ها میتوان به شرکت های سیمرغ عصر تجارت , بادران , بیز , پنبه ریز , و …اشاره کرد.

امروزه فرایند عرضه و تقاضا در حال تحول بوده و فروش اینترنتی یا بازاریابی شبکه ای رواج پیدا کرده است. یکی از عواملی که برای فروشندگان و خریداران اهمیت دارد ارائه محصولات به بهترین و راحت‌ترین شکل و دسترسی آسان به آنهاست.

سیستم پستیبانی :

قطعاً اگر شخصی در ارسال محصولات یا پرداخت پورسانت هایش مشکلی داشته باید با پشتیبانی شرکت سیرغ ارتباط برقرار کند و مشکلات خود را مطرح کند سیستم پشتیبان شرکت سیمرغ به آدرس support.simorghmlm.ir به این شیوه عمل می کند که ابتدا شما درخواست خود را ثبت می کنید و سپس باید به آن رسیدگی شود. طی مشاهداتی که انجام شد متأسفانه شاهد آن بودیم که افرادی بیش از ۲۰ تیکت از سال گذشته ارسال کرده اند و هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به یکی از بازاریابان این شرکت می باشد که از دی ماه سال گذشته تا به الان در حال تیکت زدن به شرکت است اما هیچگونه اقدامی از طرف شرکت صورت نگرفته است.

نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

پرداخت پورسانت :

“مطابق با بند ۳ قرارداد بازاریابان با شرکت های دارای مجوز، شرکت ها مکلفند حداکثر تا پایان ۵ روز اول کاری هر ماه با بازاریابان خود در خصوص ماه قبل تسویه کامل انجام دهند و پورسانت ها را به حساب بانکی بازاریابان واریز نمایند.بدیهی است عدم رعایت این مورد از جانب شرکت ها تخلف محسوب میشود.”

بسیار واضح و آشکار است که پرداخت پورسانت باید حداکثر ظرف پنج روز پرداخت شود. متأسفانه پس از صحبت با تعداد زیادی از بازاریابان این شرکت متوجه شدیم که تعداد زیادی از بازاریابان این شرکت پورسانت های یک سال پیش خود را هم هنوز دریافت نکرده اند و این جای بسیار تعجب دارد…

همه واقعیت های این روزهای شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

 سیستم ارسال محصولات :

مهمترین بخش هر فروشگاه اینترنتی سیستم حمل و نقل آن محسوب میشود چرا که اصل و اساس این سیستم، فروش محصول است و مدت زمان و کیفیت رسیدن محصول به دست مشتری حایز اهمیت است. ایرادات شرکت سیمرغ در این بخش بسیار جدی است، طی صحبت هایی که با بازاریابان این شرکت داشتیم مشکلات این شرکت را به چند بخش تقسیم میکنیم :

  • تأخیر در ارسال محصولات که بعضاً تا دو ماه هم به طول انجامیده است .
  • کسری محصولات در زمان تحویل که در ماهای اسفند، فروردین و اردیبهشت به اوج خود رسیده است .
  • بسته بندی ضعیف محصولات که باعث از بین رفتن بعضی از محصولات در زمان تحویل شده بود. (این مورد کمتر مشاهده شده است)این مورد در دو ماه اخیر مشاهده نشده که علت آن هم کاهش تعداد بازاریابان این شرکت می باشد.

    نارضایتی ها و شکایت بازاریابان شرکت سیمرغ عصر تجارت

محصولات :

شاید بسیاری از افراد در اولین نگاه بگویند شرکت سیمرغ عصر تجارت دارای سبد کالای بسیار قدرتمندی است  چرا که اکثر محصولات، مصرفی و نیاز روزمره هر خانواده ای می باشد. اما با بررسی عملکرد این شرکت طی چند ماه گذشته متوجه شدیم که حدود ۷۰ درصد محصولات این شرکت ناموجود هستند و صرفاً جنبه ی نمایشی در سایت دارند. فراموش نکنیم که پایه و اساس فروش در بازاریابی شبکه ای چیزی جز بوجود آوردن مشتری وفادار نیست و مشتری وفادار با مرور زمان و مصرف محصولات مشخصی بوجود می آیند و در چنین شرایطی که بسیاری از محصولات موجود نیستند بازاریاب مجبور به ارائه ی محصولات جدید می باشد و هر بار باید یک آزمون و خطا برروی محصولات جدید صورت بگیرد. نکته آخر در مورد محصولات این شرکت پایین بودن امتیازات این محصولات است و تقریبا بیش از ۸۰% محصولات این شرکت امتیازشان ۰٫۴ است.

1 COMMENT

  1. قبل از شروع مطلب مذکور ، نکته ای را باید خاطر نشان کنیم که عمده لیدرهای شرکت های بازاریابی شبکه ای از افرادی هستند که سابقه ی نتورک در شرکت های هرمی داشته اند که این از نظر ما به خودی خود مسیله ای ندارد ، اما مسیله ی اصلی فعالیت هرمی به اسم بازاریابی شبکه ای در حال حاضر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .
    در سال 1390 چهار شرکت از وزارت صنعت، مبدل حرارتی صفحه ای
    ، معدن و تجارت موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای شدند که در این بین نام شرکت ابرتجارت کهکشان هم دیده می شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.