شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

0
1468
جایگاه شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

جایگاه شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

همه چیز درباره ی شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

این روز ها همه ی حداقل یک بار اسم بازاریابی شبکه ای یا همان نتورک مارکتینگ را شنیده ایم .تجارتی جدید و نو پا الببته نو پا در کشور ما که به تازگی و با حمایت وزارت صنعتو معدن و تجارت شروع به کار کرده است و افراد زیادی از قبیل جوانان بیکار و دانشجویان برای فعالیت به این شرکت ها رجوع کرده و اقدام به شبکه سازی و فروش محصولات این شرکتها نموده اند .

همه چیز درباره ی شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

یکی از این شرکت های بازاریابی شبکه ای شرکت سیمرغ عصر تجارت میباشد .

شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت به شماره ثبت ۴۳۱۳۴۷ با نام تجاری سیمرغ با هدف بلند مدت ایجاد اشتغال مولد مقدمات کسب مجوز خود از کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال ۱۳۹۱ آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و اخذ تأییدیه های لازم، در تاریخ ۹۳/۷/۲۹ موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره ۶۰/۱۶۳۵۹۴ از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید.

این شرکت با شروع فعالیت خود مثل بسیاری از شرکت های هرمی ثبت شده دیگر  توانسه بازاریابانی را برای خود جذب کند و از طریق این بازاریاب ها محصولات خود را به فروش برساند .

جایگاه شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

معرفی تمام محصولات آرایشی و بهداشتی و غذایی و … موجود در شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت :

انواع مصنوعات حصیری – اشیاء سرامیکی و سفالی – اشیاء سنگی – اشیاء قلم کاری شده – تابلو برجسته خمیر چوب – تابلو معرق – اشیاء مینا کاری شده – گلیم و گبه – انواع قاب عکس و … انواع فرش و تابلو فرش محصولات آرایشی و بهداشتی : کرم های تقویتی و آبرسان پوست ، کرم های پاک کننده ، لوسیون های ضد جوش ، انواع کرم های ضد آفتاب ، انواع خط چشم ، ریمل ، رژ لب ، مداد های آرایشی ، انواع سایه ، رژ گونه ، لاک ، عطرو …

شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

همه چیز درباره ی شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ عصر تجارت

در ادامه به چند مورد از اشکالات شرکت سیمرغ عصر تجارت که بعضی از موارد انها مربوط به مدیران شرکت و بعضی مربوط به بازاریابان انها بوده را اشاره خواهیم کرد:

عدم داشتن دانش و تجربه کافی در حوزه بازاریابی شبکه ای توسط مدیران شرکت که باعث ایجاد سیاست های غلط در شرکت سیمرغ عصر تجارت شد.
تمرکز بیش از اندازه به راه اندازی دفاتر جدید به جای توسعه زیر ساخت های شرکت.(مهمترین دلیل عدم پاسخگویی شرکت سیمرغ عصر تجارت به بازاریابانش را همین مورد می توان دانست چرا که زمانی که یک شرکت دفاتر زیادی راه اندازی می کند باید منتظر افزایش چشم گیر حجم فروش خود باشد و از انجایی که شرکت زیرساخت مناسبی به جهت پاسخگویی به بازاریابانش را ندارد این اتفاقات رخ می دهد.)
توسعه کمی محصولات به جای توسعه کیفی. قابل توجه بازاریابان و مدیران شرکت های بازاریابی شبکه ای : یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد بهتر از هزار محصول معمولی موجود در بازار است.
وجود نگرش های هرمی توسط افراد بالادستی (به دلیل نداشتن صلاحیت، به جای کلمه لیدر از کلمه بالادستی استفاده می کنیم)، از جمله این نگرش ها را می توان به استراتزی ثبت و خرید که فرد بلافاصله پس از ثبت نام و بدون هیچ آموزشی باید خرید انجام دهد مورد بعدی وجود استراتژی حداقل خرید که بدین معناست مثلا باید حداقل یک میلیون تومان خرید انجام دهید تا وارد آموزش ها شوید.
ایجاد توهم توسط افراد بالا دستی که باعث میشد افراد بیش از توان خود خرید انجام دهند و پس از مدتی به دلیل عدم توانایی فروش نسبت به شرکت و بازاریابی شبکه ای بدبین شوند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.