ديپلم فروشي با مجوز آموزش و پرورش قابل استعلام

1
653
ديپلم با مجوز آموزش و پرورش

ديپلم فروشي با مجوز آموزش و پرورش قابل استعلام

ديپلم فروشي با مجوز آموزش و پرورش

این متن ها را شاید خیلی هایمان دیده باشیم سر هرکوچه و بازاری حتی به صورت اس ام اس و ایمیل و یا تبلیغات اینترنتی:بدون کلاس و تضمینی ویژه تهرانی‌ها دیپلم رسمی و پیش‌دانشگاهی بگیرید. با ما تماس بگیرید تا مشکل دیپلم‌تان را بدون کلاس و تضمینی حل کنیم.‌
تنها چیزی که هست باید ذکر شود .آن این است که کسانیکه به شما میگویند خیلی سریع و اسان با ما دیپلم بگیرید بیشتر شک باید کرد دیپلم گرفتن در رشته های نظری معمولا زمان بر است ولی در رشته های کاردانش و و فنی حرفه ای زمان زیادی نمی خواهد.این اطلاعات را به دلیل انجام تحقیقات میدانی که از طرف خود سایت انجام دادیم به این نتایج رسیدیم ولی باز هم اشاره میکنیم تا حد امکان تحقیق کنید و خام افراد شیاد نشوید.

دیپلم فوری فقط با یک میلیون و 200 هزار تومان

این جملات را در بسیاری از آگهی‌های خیابانی و اینترنتی و حتی پیامک‌های تبلیغاتی می‌شود دید. جملاتی که برای پشت دیپلم مانده‌ها وسوسه‌کننده و جذاب است. آنهایی که سال‌هاست از درس و مدرسه فاصله گرفته‌اند، پشت‌شان باد خورده و حالا دنبال راه‌حلی ساده برای اخذ مدرک دبیرستان می‌گردند. بدون کلاس، بدون دردسر. اما همین چند روز پیش بود که یکی از مسئولان آموزش‌وپرورش از برخورد با موسسات صدور دیپلم فوری صحبت کرد و اعلام کرد با این موسسات برخورد شده است. موسساتی که به سادگی به داوطلبان دیپلم می‌دهند و در واقع مدرک را به آنها می‌فروشند. گرچه بسیاری از آنها می‌گویند با مدارسی در ارتباطند و مدرک تحصیلی رشته‌های مهارتی را از طریق این مدارس اخذ می‌کنند، این مسئول آموزش‌وپرورش گفته است هیچ یک از مراکز مهارتی مدرسه آموزش از راه دور نیست و در مدارس آموزش از راه دور دیپلم فوری صادر نمی‌شود. سراغ موسسات صدور دیپلم فوری رفتیم تا از شرایط دریافت یک مدرک آسان تحصیلی مطلع شویم.

تیم ضامن نیوز طبق تحقیقاتی که انجام داده به این نتایج رسیدیم. البته باز هم ذکر میکنیم این تحقیقات به صورت میدانی صورت گرفته است و تمام شواهد و مدارک نیز به صورت میدانی از موسسات و آموزشگاه ها گرداوری شده است

1-اکثر موسسات یا غیر قانونی هستند 50%

2- برخی موسسات فراتر از اختیارات و مجوزهایی که گرفته اند عمل میکنند.20%

3-ما بقی نیز با داشتن مدارک قانونی و مجوزهای لازم قانو را دور میزنند. 30%

خوب حالا از این اماری که ما به دست اوردیم پیشنهاد ما این است که حال که مجبور شدین از روش استفاده کنید به سراغ شرکت و موسسات دسته سوم بروید چون اینها دیپلم و یا هر مدرکی که به شما میدهند قابل استعلام است به هراندازه که بخواهید اینها فقط به دلیل کم تر کردن هزینه های خود و ازادی دادن به طرف مقابل خود کلاس های خود را اختیاری کردن و حتی نیازی به حضور در کلاس ها و حتی در امتحانها ندارید و اگر حضور هم داشته باشید چون امتحانها نهایی هستند اینجا نیز از راهنمایی های گرانقدرشان شما را بی بهره نخواهند گذاشت!!!

امیدواریم که از این پژوهش میدانی به نحو احسنت استفاده کنید و کمتر ضرر ببینید.

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.