تصاویری از جدیدترین ماشین تولیده شده در ایران توسط دانشجویان

4
2007

تصاویری از جدیدترین ماشین تولیده شده در ایران توسط دانشجویان

تصاویری از جدیدترین ماشین تولیده شده در ایران توسط دانشجویان

ضامن نیوز

تولید خودروی ایرانی پیتونPython توسط جوانان و متخصصان ایرانی

جوانان ایرانی و متخصصان خوش ذوق وطن یکی از جدیدترین و بهترین ماشینهای کلاس سی جهان پیتونPython را تولید کردند.این خودرو کاملا بومی بود و از طراحی خودرو تا لوازم بکار رفته در خودرو کاملا بومی بوده و توسط متخصصان جوان ایران زمین ساخته شده است.این خودرو با استاندارهای جهانی و به منظور عرضه در بازارهای جهانی ساخته شده است.

به گفته ایمان مقصودی سر طراح این خودرو:ی، طراحی خودرو «پیتون» 100درصد از ایده اولیه تا ساخت نمونه پروتوتایپ در داخل و از سوی بخش خصوصی انجام شده و برخی از اعضای تحریریه این هفته نامه به صورت مستقیم در آن شرکت داشته اند.

mashin irani-jadid-az-daneshjoyan-irani-2013-2

 

mashin irani-jadid-az-daneshjoyan-irani-2013-3

مقصودی با اشاره به اینکه اعضای تیم این پروژه از مقام آوران در مسابقات جهانی طراحی خودرو و همچنین از فارغ التحصیلان رشته های مکانیک و طراحی هستند، اظهار داشت: این خودرو یک اتومبیل سدان در کلاس سی(C) است که در طراحی آن راحتی خانواده ها ملاک عمل قرار گرفته و قابلیت نصب موتورهای 1600 و 1800 سی.سی بر روی آن وجود دارد.

در ادامه این مراسم، احمد عالی فر مدیرعامل دنتوس تهران که از حامیان اصلی این پروژه است، متذکر شد: کلاس C، کلاس خودروهای متوسط است که در حال حاضر بیشترین آمار فروش را در سطح جهان در اختیار دارد و خودروی «پیتون» نیز در این کلاس است.

به گفته وی، «پیتون» خودرویی منحصر به فرد و 100درصد ایرانی در کلاس سدان چهار درب خانوادگی است و می توان گفت با ساخت آن در داخل شاهد انقلابی در زمینه طراحی خودروهای ایرانی خواهیم بود.

عالی فر خاطرنشان کرد: ساخت نمونه مشابه این خودرو در خارج از کشور توسط شرکت های خودروسازی جهان بالای 150هزار دلار هزینه دارد درحالیکه خودرو فوق با استفاده از امکانات موجود کشور و تنها با هزینه ای در حدود 100 میلیون تومان  طراحی و ساخته شده است.

4 COMMENTS

  1. بایدآفرین وخداقوت گفت به این ایرانی ها.ایرانی همیشه وهمه جابایداول باشه.به شرطی بتونن این جونا رو نگه دارن وبهشون بها بدن.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.