عکس 18+ از دختران شیعه‌ای که به صورت عریان گردانده شدند

0
649
عکس قتل فجیع زن سوری توسط مخالفان

عکس 18+ از دختران شیعه‌ای که به صورت عریان گردانده شدند

دختران شیعه‌ای که به صورت عریان گردانده شدند

ضامن نیوز

در سوریه بر سر شعیان و محبان اهل بیت و امامت 14 معصوم چیه میگذرد!.در سوریه اکثر مردم سوری مسلمان و حدود اکثرشان نیز یا شعیه اند و شیعه علوی اند.در روز های اغاز جنگ مخالفان با بشار اسد که غالبا وهابی می باشند.این جانیان اقدامات زیاد غغیر اخلاقی و غیر انسانی علیه علویان و شعیان شهرهای مختلف انجام دادند ولی عمق فاجعه در شهر حمص می باشد.

مخالفان هیچ خواسته‌ای برای اصلاحات مطرح نکردند و از همان ابتدا خواستار سرنگونی دولت شدند. تحولات سوریه از ابتدا بر اساس اختلافات طایفه‌ای و مذهبی آغاز شد و از همان ابتدا در تمامی تظاهرات، ایران و حزب الله را نفرین کرده، به مساجد شیعیان و علویان حمله می‌کردند و شیعیان را با توجیهات دینی به قتل می‌رساندند. در منطقه الزهرا، واقع در شهر حمص، 30 دختر شیعه را بازداشت کرده و آنها را به صورت عریان در منطقه “خالدیه” که به منطقه سلفیان مشهور است گرداندند و به آنان لقب برده دادند.

تصاویری از کشتار فجیع شعیان در سوریه

دلیل ادامه مشکلات در حمص وجود طایفه‌ مختلف در این شهر است. در ابتدای درگیری‌ها، سلفیان، 700 خانواده شیعه را مجبور به مهاجرت کرده و خانه آنها را به آتش کشیدند. هفت مسجد شیعه را با تمام وسائل از جمله قرآن‌های موجود در آن به آتش کشیدند و دو حسینیه را نابود کردند. سلفیان برخی از شیعیان را فقط به دلیل آتکه در خانه آنان تربت امام حسین را مشاهده کرده بودند، به آنها اتهام کافری زدند و به قتل رساندند. سلفیان سوریه با ذکر لا الله الا لله، اقدام به بریدن سر علویان و شیعیان سوری می‌کنند و می‌گویند که ما پس از این اقدام به بهشت می‌رویم؛ این موضوع یک ادعا نیست و ما تمام فیلم‌ها و عکس‌های موجود، این موضوع را تأیید می‌کند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.