خبر فوری!پراید به قیمت 17 میلیون 500 هزار تومان رسید!

3
920

خبر فوری!پراید به قیمت 17 میلیون 500 هزار تومان رسید!

پراید به نزدیکی بیست میلیون تومان رسید

ضامن نیوز به نقل از بازار

پراید ماشین بی کیفیت و نا امن ایرانی امروز در بازار ایران به قیمت 17 میلیون 500 هزار توامن رسید. و گفته میشود پراید با افزایش قیمت نجومی خود و با رشد 118 درصدی به 20 میلیون تومن نیز برسد!علت این موضوع را از نمایشگاه داران پرسیدیم اعلام کردند به دلیل کاهش تولید و افزایش تقاضا می باشد.این موضوع مقصری جزء شرکت تولیدکننده این خودرو نمی باشد.

از دید یکی از نمایشگاه داران خودرو دولت باید واردات خودرو را آزاد کند تا خودرو های زیر ۲۰ میلیون خارجی نیز وارد بازار شوند در این صورت تولیدکننده داخلی یا بازار فروش خود را تقویت می کند و یا اینکه کیفیت و قیمت خود را کاهش می دهد.

گفتنی است سایپا بر اساس آمار انجمن خودروسازان در ۹ ماه ابتدای امسال تولید پراید را ۵۲ درصد کاهش داده است.

 

3 COMMENTS

  1. افزایش 100 درصدی.پراید که قطعه خارجی نداره.اینا همه سیاست های انحصاری خودرو سازاست که در حق مردم ملت خودشون اجحاف میکنند.ای کاش حداقل از کار نمیزدن.که عامیانه اش میشه نامردی.فقط خدا میتونه حق مردم رو ازشون بگیره و گرنه اگه بدبین باشیم شورای رقابت و سازمان حمایت و حتی دولت هم ظاهرا از دست خودروسازا شاکیه!!! اگر هم خوشبینانه و optimistic به قضیه نگاه کنیم و مسولان مذکور با تمام قدرت از مردم و مصرف کننده حمایت کنند باز هم قدرت خودرو سازها بیشتره.چون که پول قدرت میاره.و میدونی توی این همه سال چقدر پول مردم بدبخت رو بالا کشیدند.اون هم با این فروش بالا.طوری شده که کوچکترین شهر ها هم ترافیک دارند و تهران که کم کم داره به پارکینگ خودروهای بی کیفیت و دشمن محیط زیست تبدیل میشه . در این قضیه مردم هم مقصرند.من که اگر همین الان چهل میلیون پول داشته باشم یا همین پول رو از قرعه کشی بانک برنده شم با این قیمت ها و بازار حبابی حبابی ماشین نمی خرم و خودروساز ها رو تحریم میکنم تا کمی تنبیه شوند.ولی متاسفانه ملت هم متحد نیستند و هم دنبال fitness نیستند!!! آره یه دوچرخه بخر و باقی پول رو جای دیگه سرمایه گذاری کن.و یا از تاکسی و خط واحد یا خط 11 استفاده کن.زندگی ات هم بهتر میشه

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.