مادر هوسرانی که برای ارضای خود به دختر 11 ساله اش رحم نکرد!

0
1055
دختر 11 ساله قربانی هوسرانی مادر خود شد

دختر 11 ساله قربانی هوسرانی مادر خود شد

تصاویری از یک اقدام غیر اخلاقی یک زن که برای رسیدن به خواسته خود به خانواده اش رحم نکرد

ضامن نیوز

در روزهای اخیر در خیابان ابوذر محله فلاح تهران یک حادثه تلخ و وحشتناکی رخ میدهد که باعث این اتفاق تلخ یک مادر بهتر بگوییم یک زن هوس ران با این که خود دارای شوهر و یک دختر بچه 11 ساله می باشد.در عملی با بی عفتی کامل اقدام به ارضای تمایلات خود میکند. در این حادثه که اقوام این خانواده پس از تماس های مکرر تلفنی  متوجه میشوند کسی پاسخگو نیست.سریها به پلیس 110 اعلام میکنند.پلیس وارد عمل شده و در محل حاضر میشود. و با اجازه اقوام در را شکسته و وارد خانه میشوند.وقتی وارد خانه میشوند می بینند که فرشی لوله شده و در جای دیگر می باشد.وقتی فرش لوله شده را باز میکنند. میبنند پر خون است.!

بعد از باز کردن فرش متوجه آغشته بودن آن به خون می گردد که در بررسی دقیق تر متوجه 3 جسد در کمد دیواری اتاق خواب که متعلق به این خانواده 3 نفره که شامل یک مرد 37 ساله یک خانم و یک دختر 11 ساله بوده می شوند.

تصاویری 18+ از یک بی اخلاقی در ایران

کارآگاهان این پایگاه پس از بررسی صحنه جرم و گفت و شنود با همسایگان،آشنایان و اقوام متوجه فردی مهمان در یکشنبه شب در خانه این مقتولین می گردند.
که پس از احضار آن و اقدامات پیچیده و گسترده پلیسی و بازجویی های تخصصی که توسط کارآگاهان زبده این یگان صورت گرفته متوجه شدند که آن شب به دلیل تجاوز جنسی این فرد با خانواده مقتول شوهر آن خانم متوجه این رویداد در نیمه شب می شود که در پی درگیری با این فرد متجاوز توسط چاقو طی چندین ضربات به ناحیه شکم و گردن جان خود را از دست می دهد و در پی آن متهم همسر این فرد را نیز با همان چاقو با چند ضربه چاقو ناکار می کند.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.