قحطی در راه است!افزایش سه برابری قیمت خودروها 91

0
682
گران شدن 3 برابری ماشین در ایران

قحطی در راه است!افزایش سه برابری قیمت خودروها 91

گران شدن 3 برابری ماشین در ایران

ضامن نیوز به نقل از خبرگزاری فارس

گویا امروز خودرو رشد قیمت نزولی  داشته و داشتن یکه پراید (وسیله سفر به یه دینا دیگه!!) هم گران شده است!تندر 90 و مگان از جمله ماشینهای داخلی هستن که با خر شایعه  دارن دو نعل می تازونند و همینطوری رشد قیمت دارند.

برداشتی آزاد!!

.شاید مقصر ما ایرانی ها هستیم تا اون موقعی که یه چیزی ارزون باشه!! اصلا نگاهش نمی کنیم وای به حال اینک گرون بشه!! اون موقع است که سر و گردن میشکونیم!! نمونه های زیادی هست از این ویژگی ما ایرانی ها: یکیش همین مرغ که تازه ازش گذشتیم اون موقعه که قیمتش پایین بود کسی نمی خرید اما یهویی که رفت بالا همه صف میکشیدند واسه مرغ!! الانم که قیمتش پایینه انگار نه انگار!!

یکی دیگه همین ماشین هستش!! چند ماه پیش که ارزون بود همه میگفتند پراید چیه وسیله سفر به کجاست!!حالا که رفته بالا همه پراید میخرن!!

ادامه خبر را پی میگیریم

با مصوبه اخیر کمیته قیمت‌گذاری خودرو، قیمت‌گذاری مگان آزاد شد که هرچند هنوز قیمت کارخانه‌ای این محصول تعیین نشده است، اما این مسئله باعث شد تا قیمت هر دستگاه مگان اتوماتیک 2000 سی‌سی در بازار از 58 میلیون تومان به 61 میلیون تومان برسد. گفته می‌شود قرار است قیمت کارخانه‌ای این خودرو بین 55 تا 60 میلیون تومان تعیین شود.

در مورد تندر 90 نیز باید به افزایش 2 میلیون تومانی قیمت تندر 90 مدل E2 پارس خودرو در بازار اشاره کرد که در حال حاضر 27 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت تندر 90 مدل E2 ایران خودرو نیز با افزایش 1.5 میلیون تومانی به 26 میلیون تومان رسیده است. مدل E1 تندر 90 ایران خودرو نیز افزایش 800 هزار تومانی را تجربه کرده است به طوری که در حال حاضر این خودرو 22.5 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

شایعه آزادسازی قیمت تندر90 دلیل اصلی این افزایش قیمتها در بازار است.

قیمت پژو 206 تیپ 6 نیز طی روزهای اخیر با افزایش 500 هزار تومانی به 39.5 میلیون تومان رسیده است.

در مورد قیمت سایر خودروها می‌توان به ثبات آن طی روزهای اخیر اشاره کرد به طوری که در حال حاضر پژو پارس سال 25 میلیون تومان، پژو 405 بنزینی 19 میلیون تومان، رانا 25 میلیون تومان و سمند ال ایکس 20 میلیون تومان خرید و فروش میشه

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.