عکسهایی از یک قهرمان ایرانی که بر روی سینک ظرفشویی میخوابد!

12
1052
عکسهایی از یک قهرمان ایرانی که بر روی سینک ظرفشویی میخوابد!

عکسهایی از یک قهرمان ایرانی که بر روی سینک ظرفشویی میخوابد!

عکسهایی از یک قهرمان ایرانی که بر روی سینک ظرفشویی میخوابد!

ضامن نیوز تصاویری را برای شما آماده کرده که همه شما را به عکس العمل وا خواهد داشت!

سید فرشاد درکه را ما همه میشناسیم قهرمان ملی رشته کیک بوکسینگ کشور و دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ جهان!حال ضامن نیوز رازهایی از زندگی این پهلوان را برای شما  اشکار میکند.

سید فرشاد درکه که در کودکی و نوجوانی آب انار فروش بود.الان نیز قهرمان کشور و جهان در کیک بوکس می باشد ولی این رازی را که میخواهیم برای شما آشکار سازیم سازیم شاید به ذهن کسی خطور نکند قهرمان کشورمان و قهرمان جهان میدانید کجا زندگی میکند و کجا میخوابد و چه چیزی میخورد!!

تصاویری از بهترین قهرمان ایران

وقتی قهرمان ملی باشی و جای خواب نداشته باشی، درد دارد.

وقتی برای قهرمانی در مسابقات بین المللی حتی از یک تشکر خشک و خالی هم خبری نباشد درد دارد.

وقتی با نان خالی تمرین کنی و بعد از تمرین از شدت فشار بیهوش شوی ، فقط برای اینکه برای کشورت افتخار کسب کنی، اما پاداشت ۵۰ هزار تومان آن هم از سوی هیات استان محل تولدت باشد، احساس می کنی که تمام غرورت لگد مال شده است.

لطفا نظرات خود را بیان کنید!!!!!!!

 

12 COMMENTS

  1. خوب این واقعا تقصیر کیه؟! تقصیر من وتو یا تقصیر دولت؟ این تقصیر همه ماست همه ما که برای این چنین قهرمانانی ارزش قائل نمیشویم برای ما دیدن فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه فقط مهم است برای دولت هم فقط لبنان و فلسطین!

  2. غم نخور برادر انشا الله تا چند سال ديگه درستش ميكنيم من هم كسي بودم كه جام تو پرسپوليس بود ولي به علت نداشتن پول نتونستم حتي تيم دسته 3برم دركت ميكنم

  3. سلام من به صورت اتفاقی این مطلب رو دیدم من خودم به طور حرفه ای ورزش میکنم وشاید کمی بیشتر این ورزشکارو درک کنم واقعا متاسفم برای ورزش ایران که فقط به فوتبال اهمیت میده که اونم داریم میبینیم خبری از سر افرازیو پیشرفت نیست فقط قراردادای نجومی هست شایداگه 1درصد پولی که تو فوتبال کشور خرج میشه که اخرشم نتیجه ای نداره به دروزش های دیگه خرج میشد همچین وضعی پیش نمیومد ی فوتبالیست فقط در 1 بازی کهمهم بایه گل بزنه ماشین چند ملیونی جایزه میگیره ولی ی قرمان جهانی بکس … واقعا متاسفم.خیلی از مسولان ورزش باید با دیدن این عکس از خودشون خجالت بکشن.

  4. آقا فرشاد انشاالله خدا از کسانی که مقصر بودن، نگذره………. اینم از عدالتشون………. عدالتشون تو ورزش، فقط شده فوتبال……………..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. به خدا هممون بد بختیم ………………………………………………………….اخر نسل جیزغاله هستیم
    داداش بزن برو اونوره اب ببین چجوری حلوا حلوات می کنن

  6. اینا که به نام—– میکنند بیش از این نباید انتظار داشت بنده هم با مدرک دکترا به دلیل کرد و سنی بودن بیکارم. بیاییم ذهنیت ها را عوض کنیم و تنوع و تکثر را شاخص پیشرفت بدانیم و از آن استفاده کنیم. به امید این روز و تفکر

  7. چه مملکتیم داریم بعضی ها 3 هزار مبلبارد میخورن که 2 زار به درد نمیخورن بعضی ها هم هزار میلیارد میارزن 2 زار بهشون نمیدن

  8. خداییش نامردیی در این حد و ………………… خداد بیامورز بزرگمون اگه بود این نبود العان وضعمون .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.