خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی از سمت وزیر بهداشت عزل شد!!

1
741
دکتر مرضیه وحید دستجردی از سمت خود برکنار شد

خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی از سمت وزیر بهداشت عزل شد!!

دکتر مرضیه وحید دستجردی از سمت خود برکنار شد

خانم وزیر به دلیل حرف حق گفتن برکنار شد!

ضامن نیوز

خانم وزیر دکتر مرضیه وحید دستجری به دلیل گفتن حرف راست و حق درباره ی تخصیص نیافتن ارز مرجع برای تجهیزات پزشکی و اختصاص یافتن ارز ۱۲۲۶ توماني برای کالاهای آرایشی و بهداشتی و بیل کلنگ و زین اسب و… اما به داروهای موردنیاز و ضروری مردم و بیماران ارز مرجع چرا نمی دهند!! توسط آقای ریس جمهور محمود احمدی نژاد عزل شد! و آقای محمد حسین طریقت منفرد وزیر بهداشت شد.

در پي انتقاد چندي پيش وزير بهداشت، در‌مان و آموزش پزشكي از تعلق نگرفتن ارز به دارو و تجهيزات پزشكي و پس از آن افشاگري رئيس سازمان غذا و داروي اين وزارتخانه كه ارز ۱۲۲۶ توماني را به جاي دارو به لوازم آرايشي، غذاي سگ، زين اسب، دسته بيل و. . . داده‌اند ، عزل خانم وزير كليدخورد.

اين در حالي است که “محمد رضا رحيمي ” معاون اول رئيس جمهور طي روزهاي اخير اعلام کرده بود تا “احمدي نژاد” است “دستجردي” هم خواهد بود!

***متن حکم دکتر محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد حسن طریقت منفرد

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی را به سمت «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می نمایم.

ساماندهی طرح عظیم پزشک خانواده، امر دارو و درمان، رسیدگی به بهداشت و تغذیه مردم ، عدالت آموزشی و بهداشتی و درمانی و کاهش هزینه های مردم در این بخش در اولویت کاری این وزارت مهم است.

اطمینان دارم که جامعه خدوم بهداشتی و درمانی کشور با نیت خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شما را در این ماموریت خطیر یاری خواهد کرد.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان و استفاده از همه ظرفیت علمی و اجرایی موجود در وزارت وتمام دانشگاهها و مراکز آموزش علوم پزشکی کشور و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید.

محمود احمدی نژاد

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.