عکس دیدنی و جالب از نماز خواندن داماد در پيادرو

3
739
عکس دیدنی از نماز خواندن داماد در پيادرو

عکس دیدنی و جالب از نمازخواندن داماد در پيادرو

عکس دیدنی از نماز خواندن داماد در پيادرو

اين تصوير كه در سايتهاي عرب زبان انتشار يافته است  نماز خواندن سر وقت داماد ان هم در روز عروسيش در پيادرو  را نشان مي دهد.

توصيه هاي زيادي براي خواندن نمازسر وقت توسط بزرگان دين انجام شده از جمله موارد زير كه اهميت نماز سر وقت را نشان مي دهند

امام صادق(ع) در این باره می‌فرمایند: «الصلوةُ تستحبُّ فی اَوَّلِ الأَوقاتِ»، خواندن نماز در اول وقت و در اولین فرصت، کاری مستحب و پاداش افزاست (بحارالانوار، جلد ۸۰، صفحه ۱۳). همچنین از آن حضرت نقل شده که نماز اول وقت، «خشنودی کردگار» را به همراه دارد.

برآورده شدن خواسته‌ها از دیگر اثرات و برکات خواندن نماز اول وقت است، چنانچه حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می‌کند که فرمود: «خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود: خدای من! کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود: حاجت و درخواستش را به او عطا می‌کنم و بهشتم را برایش مباح می‌گردانم.» (بحارالانوار، جلد۸۲، صفحه ۲۰۴)

پیامبر اعظم(ص) در حدیثی برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی را به اقامه‌کنندگان نماز اول وقت نوید می‌دهند و می‌فرمایند: «بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.» (سفینة البحار،جلد ۲، صفحه ۴۲)

 

3 COMMENTS

  1. احسنت انشالله هرچی بخواهد خیرباشه وخدابهش بده صدها آفرین خوش بحال اون خانمی که قراراست با همچین مردمسئولیت شناسی ازدواج کندانشالله خوشبخت بشن

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.