فیلم یک خانواده محترم که روی فيلم سنگسار ثریا را سفید کرد

0
586
فیلم یک خانواده محترم

فیلم یک خانواده محترم که روی فيلم سنگسار ثریا را سفید کرد

فیلم یک خانواده محترم

فيلمي كه توانست فيلم رويا سياه سنگسار ثريا را سفيد بكند!

ضامن نيوز به نقل از فارس : طالب‌زاده با بیان اینکه فيلم یک خانواده محترم او را شوکه کرده است، گفت: این فیلم حتي روی فيلمهاي سياه سنگسار ثریا و بدون دخترم هرگز را سفید کرده تا اين حد كه گمان کردم این فیلم زیرزمینی ساخته شده است.

آقاي نادر طالب‌زاده کارشناس مسایل فرهنگی درباره ي فیلم سینمایی یک خانواده محترم به کارگردانی آقاي مسعود بخشی گفته است: من ابتدا احساس کردم سازندگان این اثر فیلم را ساخته و از كشور فرار کرده اند.

یعنی احساسم این بود که فیلم را ساختند و همانجا در پاریس مانده‌اند و به نوعی فرار کردند و به ایران برنگشتند.

وی با بیان اینکه یک خانواده محترم وی را شوکه کرده ادامه داد: این فیلم روی «سنگ سار ثریا» و «بدون دخترم هرگز» را سفید کرده است.

طالب‌زاده ادامه داد: نکته بعدی این است که مسئولینی که این فیلم‌ها را چک یا پشتیبانی می‌کنند چرا از این فیلم حمایت کردند و چطور این فیلم که بدترین سیاه نمایی علیه ایران است در کن به نمایش در آمده است.

طالب‌زاده با بیان اینکه من در ابتدا احساس کردم این فیلم زیر زمینی ساخته شده خاطرنشان کرد: در زمانی که این همه فشار و این همه هجمه‌ بر علیه ایران وجود دارد این فیلم به موازات این فشارها برای آن طرف خوراک فرهنگی درست کرده است.

وی در ادامه افزود: من از «محمد آفریده» که شخص متعهدی است و سال‌ها است که می‌شناسم تعجب می‌کنم که این چنین فیلم می‌سازد که همه چیز در آن سیاه، تیره و تار است بطوریکه روی «سنگ سار ثریا» را کم می‌کند.

منبع برترين ها

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.