آقاي لاريجاني در محفل دانشجويان دانشگاه علم و صنعت:

0
248

آقاي لاريجاني در محفل دانشجويان دانشگاه علم و صنعت:

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي كه بعد از ظهر امروز دوشنبه (اول آبانماه) در جمع دانشجويان دانشگاه علم و صنعت تهران سخنراني مي‌كرد، گفت: وضعيت امروز كشور براي همه مسئولان و به خصوص نخبگان يك مسئله حياتي بوده و بايد رصد شود.

وي در ادامه افزود:‌ ما طی سال‌های پس از انقلاب شاهد رفتارهای نابهنجار بین‌المللی علیه کشورمان بوده‌ایم، اما مقطعی که اکنون در آن قرار داریم از نظر رفتار ماجراجویانه غرب و آمریکا نسبت به ایران از مختصات خاصی برخوردار است.

خبر جديد از مجلس

لاريجاني تصريح كرد:‌ ماجراجويي آمريكا بعداز پيروزي انقلاب اسلامي به شكل ديگري شروع شد چرا كه پيش از پيروزي انقلاب اسلامي توسط منافقين و بني‌صدر دنبال مي‌شد كه بعد از جنگ و شرايط حساس بين‌المللي آن زمان بر اين باور شدند كه يكه‌تاز عرصه جهاني خواهند بود به طوري كه برخي نخبگان آمريكايي مدعي شده بودند كه فرهنگ آنها فرهنگ اصيل بوده و همه جهان بايد از آن پيروي كنند.

رئيس مجلس در ادامه تصريح كرد: بعد از حادثه 11 سپتامبر و نوع استراتژي‌اي كه آمريكايي‌ها در قبال افغانستان و عراق در پيش گرفتند و رفتاري كه جمهوري اسلامي ايران با آنهاداشت روش خود را تغيير دادند به گونه‌اي كه در ظاهر دوست ولي در باطن همچنان به دشمني خود ادامه مي‌دادند كه يكي از مصاديق آن مسئله هسته‌اي ايران است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.