وقتی پیرزنی از آقای احمدی نژاد خواستگاری میکند!+عکس

0
602

وقتی پیرزنی از آقای احمدی نژاد خواستگاری میکند!+عکس

پیرزنی از احمدی نژاد خواستگاری کرد

ضامن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:

اقای احمدی نژاد بهمراه گروه 8 نفره از وزرای کابینه ی خود که برای سفر استانی به سمنان سفر کرده بودند!در این  سفر که حاشیه های زیادی نیز به دنبال داشت.یکی از خنده دارترین و بهترین حاشیه در بعد از مراسم سخنرانی اقای احمدی نژاد  که در ساعت 12 ظهر در ورزشگاه آغاز شد.با حاشیه هایی همراه بود.چند حاشیه که یکی از یکی جذاب تر بود عبارتند از اشتباه بودن زمان سخنرانی همانطور که اعلام کرده بودند سخنرانی باید 8.30 صبح شروع میشد ولی بیش از چند ساعت طول کشید که این موجب پراکنده شدن مردم شد!

در یکی از بهترین حاشیه های این سخنرانی که نقل محفل رسانه ها شده است.مصاحبه پیر زنی با خبرنگاران می باشد که وی در مصاحبه ای که داشته گفته است:که شوهر و فرزندش در آتش سوزی از دنیا رفته اند و من میخواهم از احمدی نژاد میخواهم که مرا عقد کند و مرا به تهران ببرد!

¤ پنجشنبه شب تعداد زيادي از مردم به ويژه جوانان مهديشهري در اعتراض قول مثبت رئيس جمهور براي ارتقاي بخش شهميرزاد از بخش هاي تابعه مهديشهر به شهرستان، مقابل استانداري و محل اقامت هيئت دولت تجمع كردند، تجمع كنندگان از رئيس جمهور خواستند قول خود را به مردم شهميرزاد پس بگيرد.

¤ پيرزني كه در محل ورزشگاه به استقبال رئيس جمهور آمده بود به خبرنگاران گفت: فرزندم و همسرش در يك آتش سوزي جان خود را از دست دادند و حالا از رئيس جمهور مي خواهم مرا عقد كند و با خود به تهران ببرد. اين پيرزن اين درخواست خود را خيلي جدي مطرح مي كرد كه موجب خنده خبرنگاران و ساير مردم شد.

¤ يكي از مسئولان دولت درگوشي به خبرنگار كيهان گفت: به آقاي شريعتمداري بگو كارت خيلي درست است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.